بازیکنان تیم ملی بعد از بازی سنگین برابر کره جنوبی در شهر سئول به تفریح پرداختند.

فوتبال حسيني

با این وجود انتشار عکسی از سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در بین پرسپولیسی ها و استوری علی علیپور مهاجم پرسپولیس جنجال فراوانی به پا کرد. در عکسی که منتشر شد دروازه بان استقلال در بین بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی از جمله علی علیپور، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، وحید امیری و احمد نوراللهی قرار گرفت و علیپور در بین دو قلب قرمز بالای سر او یک بمب قرار داد تا این عکس جنجال بسیار فراوانی به پا کند.

نکته عجیب تر اما جایی بود که هم زمان با انتشار این استوری از سوی علیپور، حسینی هم قلب آبی اینستاگرام خود را پاک کرد تا شایعه حضور دروازه بان استقلال در پرسپولیس بیش از پیش شنیده شود.

  • همه منتظر تصمیم بیرانوند

علیرضا بیرانوند در ۳ فصل حضور خود در رسپولیس توانست بازیهای بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و با کسب ۳ قهرمانی در لیگ و یک قهرمانی در جام حذفی و کسب ۲  قهرمانی سوپر جام کارنامه طلایی از خود به جا بگذارد. دروازه بان اول تیم ملی و پرسپولیس حالا به دنبال حضور در اروپا است تا بتواند خارج ایران بازی کند.

به همین دلیل مسئولان پرسپولیس خیلی زود به سراغ جانشین او رفتند و با رشید مظاهری وارد مذاکره شدند اما در نهایت دروازه بان اول ذوب آهن تصمیم گرفت به تراکتور بپیوندد.

با این وجود مسئولان باشگاه همچنان منتظر تصمیم بیرانوند هستند و امیدوارند که او همچنان در پرسپولیس باقی بماند. اما در صورت جدایی بیرانوند شاید خرید حسینی بهترین اتفاق ممکن برای سرخپوشان باشد.

  • رحمتی معادلات را بهم ریخت

در شرایطی که شایعات حول حسینی بسیار زیاد شنیده می شود، با اعلام خبر پیوستن رحمتی به پدیده معادلات دروازه استقلال کاملا بهم ریخته است. حسینی در پایان فصل اعلام کرد می خواهد به تیمی برود که بتواند دروازه بان اول آن تیم باشد.

در شرایطی که از ذوب آهن به عنوان مقصد حسینی یاد می شد شایعه حضور حسینی در پرسپولیس این دروازه بان را با چالش دیگری مواجه کرد. با این حال در صورت جدایی رحمتی جایگاه این دروازه بان در تیم استقلال به خوبی تثبیت خواهد شد و به نظر نمی رسد که حسینی دیگر مشکلی برای ادامه کار با استقلال داشته باشد.

کد خبر 443784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha